Bent u niet tevreden ?

MELD ONS UW KLACHT OF ONGENOEGEN

Wij hopen dat u tevreden en blij bent met ons zorg. En dat u onze wijkverpleegkundige en wijkziekenverzorgende vriendelijke, kundige mensen vindt. Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent met de zorg of de wijze waarop u bent behandeld door onze medewerkers. Laat het ons alstublieft weten. Meld ons dan uw klacht of ongenoegen. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede oplossing met u te komen zodat u weer blij wordt van onze zorg.

Uw klacht of ongenoegen kunt u mondeling en schriftelijk bij ons melden.

Alle klachten die bij ons binnenkomen worden geregistreerd en ter afhandeling uitgezet in de organisatie. Na ontvangst van de klacht neemt de klachtenfunctionaris binnen uiterlijk vijf werkdagen contact met u op om de wijze van afhandeling met u door te spreken.

Heeft u een spoedvraag of zaken die niet langer dan vijf werkdagen kunnen wachten, neemt u dan telefonisch contact op met ons voor overleg en advies.

Telefonisch uw klacht indienen

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00-18.00 uur op tel: 06 825 614 93

Schriftelijk uw klacht indienen

U kunt uw klacht ook schriftelijk bij ons indienen:

Klaverbladzorg

t.a.v. mevrouw T. Lam

Johan Hofmanstraat 313

1069 KD Amsterdam